Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. július 21., szombat

Szülinapos játék közkívánatra indul a 2. évad!!!!!

Majdnem körbeértünk, a következő hetekben az utolsónak szülinapozók is megkapják a csomagjaikat. Mivel telefonról próbálok bejegyzést írni nem beszélnék az egy év tapasztalatairól, egyszer az is sorra kerül :-) Ellenben örülnék a véleményeteknek a megjegyzés rovatban, hogy az újonnan jelentkezők egy kis ízelítőt kapjanak mi vár rájuk.

Várom emailben a jelentkezőket a következő körre ami 2012 szeptember 1.-től 2013 augusztus 31.-ig tart. A játék lényege, hogy mindenki kap szülinapjára a csoporttársaitól (12-14 fő) saját kezűleg készített ajándékot, tehát pontosan annyi ajándékot adtok egy év alatt amennyit Ti a szülinapotokon kaptok.
A jelentkezést emailban az én címemre küldjétek augusztus 10.-ig (rita.kaestner@gmail.com) A mailban szerepeljen a nevetek, pontos címetek (oda megy majd az ajándék!) és a szülinapotok dátuma. A tárgyhoz légyszi írjátok oda, hogy szülinapos játék a jobb áttekinthetőség miatt. Akik már részt vettek a játékban szintén jelentkezzenek, mert egy "én is jövök" üzenettel csak jól összekeverem az egészet. (gondoljatok arra, hogy most is 45 főt kellett nyilvántartanom, csoportokra osztanom és nem kifelejtenem :-)
Szeretettel várok mindenkit az új évadra!!!!!


24 megjegyzés:

Kismaccs írta...

Küldöm az emailt! :))
Köszi, hogy újra meghirdetted.

Krisztina írta...

Hurráá!!!
Már vártamezt a bejegyzést!!!
Gyertek játszani,mert szülinapotok felejethetlen lesz!!!!
Írom a mailt és várom az új-régi csoport társakat!!!

feherkriszti írta...

Küldöm az e-mailt!Kriszta

MrsSame írta...

Én is küldök emailt. Nagyon élveztem a játékot!

Lencsilány írta...

Juppi! Most nem maradok le:)! Küldtem a mailt:)!!!

kkati írta...

Én is beszállok a játékba. Köszönöm a lehetőséget.

Schnappy írta...

Szuper, csaklakozom Linához, mert tavaly én is lekéstem!
Na de most itt vagyok!:)

lomaquilt írta...

Lehet jelentkezni a harmadik évi játékra? Jelenleg jövő év feléig foglalt vagyok, de utána szivesen jelentkeznék!

Rita írta...

Ha lesz 3. évad akkor majd lehet :-)

bibirc írta...

Jaj de jó!Beszállnék én is és köszi a lehetőséget!

kirszti írta...

De jó, már vártam, hogy induljon újra a játék! :) Most nem maradok le róla, ment is a mail. :))

Fáni írta...

én már el is küldtem az emailt, nehogy kimaradjak. Örülök Nektek:)))

Unknown írta...

Szia!
Nagyon megtetszett ez a játék én is szeretnék jelentkezni :)

Szöszi írta...

küldök én is emailt!! én még nem vettem részt ilyen játékon!!

Barbara írta...

Én már csak utólag, irigykedve figyeltem a játékot! Most szeretnék jelentkezni:)

Era írta...

Én is jelentkezem újra! Nagyon tetszett ez a játék! Küldöm az e-mailt.

katha írta...

már nagyon vártam :) küldöm a mail-t :)

inga írta...

írtam mélt, bár úgy látom a keret már betelt

N. Adri írta...

Az előző körben nem vettem részt, de figyelemmel követtem néhány blogban, hogy milyen szépségeket kaptak és adtak a szülinaposok. Ezúttal én is csatlakoznék, küldöm az e-mailt.

Sütis néne írta...

Én is jelentkeznék, email elment. :-)

Kriszty írta...

Jelentkezem. Emailt küldtem.

Hobóc írta...

Viszonylag ismeretlenül, inkább csak csendes olvasóként jelenlevő frissújblogosként is ér jelentkezni? :)

Rita írta...

@Hobóc: hát persze küldheted a mailt!!!!!

Hobóc írta...

Szuper, már írtam is! :)